måndag 19 november 2012

Palatset

Tror fasiken att jag snart flippar ur.....hade inte förväntat mig att Someone´s in the Wolf skulle vara så bra som de faktiskt var. Från första accordet var jag fast. Trycket i bröstet bara ökade och ökade, till slut kunde jag bara stå och luta mig mot en pelare och blunda. Jösses. 

Och jag som inte tänkt besöka Palatset i helgen, vilken tur att jag ändrade mig eller rättare sagt det var mannen som ville och jag var inte sen att haka på. 

En spontan förfest med Figge o Linda gav rätta partymoodet. 
No Excuse bjöd på ett stabilt gig men något annat har jag inte förväntat mig med dessa goa grebograbbar. Men var sjutton var allt Grebofolk? Har ni gått i idé eller? 

I sann partyanda avslutade vi på Donken tillsammans med Lasse o Gunnel.



Helgens stödord:
Zin-fire, Someone´s in the Wolf, McD, No Excuse, Taxi, Twilight, Mediagymnasiet

Bild från Palatset Live, Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar