fredag 30 november 2012

Inspirationskväll på Gropen

Tack Moma för att du drog med mig till Inspirationskvällen på Gropen.87 tjejer samlades en del uppklädda till max men alla väldigt fina.Vi var väl några modiga som kom från Grebo. 
(Det där med att korsa Dalamon är en annan historia som jag ska berätta vid annat tillfälle)

Coloramas inredningsdesigner berättade hur hon jobbade. Och det var inte precis några nyheter för mig men ändå intressant. Studerade presentationsteknik mer ingående istället. Har lite tips där dö!

Killen från Smart ville vara tuppen i hönsgården när han berättade om microfiberns lov. Jo, tjena här höll han på att tappa konceptet flera gånger.

När Alcros representant skulle berätta om de aktuella trendfärgerna, började jag sjunga "jag ska måla hela världen lilla mamma" och så var isen bruten. Underbar tjej som bjöd på sig själv. Jag gillade din tunika hörrö.

Sedan minglades det vilt med svinburgare och rosé. 

Innan jag skulle åka hem träffade jag 2 damer som var väldigt nyfikna. Vi vet ju vem du är - men varför åker du med dom? Moma skjutsade hem mig så jag fick vackert förklara vem Moma var. Ja, se Åtvidabergare - puss på er damer!

Efter en natt har jag så sorterat intrycken och nu börjar det klia i inredningsådran.
Samtliga bilder nedan är hämtade från: Alcro






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar