söndag 23 december 2012

HAPPY JUL

HAPPY JUL ALLESAMMANS!
(Svengelska som en liten tvåspråkig pojke lärt mig.)





Brunch med risgrynsgröt,skinka och cheddarost började dagen här. Lugn och ro för julen kommer ändå.
Sedan ut på långpromenad med Molly. 
Life is Tollerable;) 

Hälsa på alla goa Grebobor och önska en god jul.

I skrivandets stund lyssnar jag på mina LP-skivor
 med hårfärg i skallen. 

Tänder ett ljus och tänker på vänner som kommit och gått,
 en del till en bättre plats. 
Speciellt Prinsessan Rosa - skit vad jag saknar ditt underbara skratt.

 Man vet aldrig vad som händer med livet och det är därför jag försöker få ut så mycket som möjligt av varje dag. 

Funderar lite kring vad som hänt det här året - 2012. Men det kommer i ett annat inlägg - senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar