lördag 30 april 2011

Lev som du lär

Ja, igår kväll hade vi fredagsmys på altanen. Grillade hamburgare, lyssnade på härlig musik och tände massor av ljus! Nog lever jag som jag lär - i det fallet. Eldar nästan mer ljus på sommaren.

Dagen började med besök hos min nya konsult. Vi fyllde i konsultavtal och fixade allt som hör därtill. Sedan hem och lunch på altan. Naturligtvis tände jag ett ljus - miniatyrglasljus med apelsindoft. Virkade ett par varv, besvarade telefonsamtal, vattnade blommor osv. Efter veckohandling var vi åter på altanen och mannen grillade och jag sprang runt med tändaren, ljusasken och fyllde upp alla lyktor. Sedan brann 3 pelarljus, miniatyrglasljus och ett antal teljus. Måste jag säga att alla ljus var PartyLites ljus? Näe, det vet ni ju redan*blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar